Ако уредът е в гаранция…
Ако вашият хладилник Либхер е в гаранция, тогава не слушайте мнения на близки и познати, които се опитват да ви дават акъл на кого да се обадите и какво да попитате. В такава ситуация единственото правилно решение е да позвъните на телефоните посочени в гаранционната карта. Имайте предвид, че само определени лица са оторизирани да ремонтират уред в гаранция, ето защо трябва да сте стриктни. Ако занесете хладилникът в произволен от вас сервиз, то по правило той би трябвало да загуби своята гаранция.
Ако уредът е извън гаранция…
Ако имате повреда свързана с хладилник извън гаранция, тогава нещата могат да бъдат доста по-различни. В такава ситуация изказаните от ваши близки и приятели във връзка с вашия хладилник Либхер мнения могат да ви бъдат полезни или не, но само вие решавате дали да ги слушате.
Една от възможностите при извънгаранционния уред е да се свържете със специализиран сервиз на Либхер. Там можете да обясните какъв е проблемът, а уредът може да бъде ремонтиран за ваша сметка. Ако желаете можете да организирате сами транспорта, а ако ли не, можете да се възползвате от тази услуга на специализирания сервиз. Все пак хладилникът е едър и тежък уред, който се транспортира трудно.
Друга алтернативна възможност е да потърсите произволен сервиз за ремонт на хладилници. Такива има много, а по общи мнения ремонтът на хладилници Либхер се извършва доста лесно, имайки предвид, че тази арка се радва на доста широка популярност и почти всеки хладилен техник е ремонтирал не един или два такива уреди.
Повредата не означава край с вашия хладилник…
Имайте предвид, че повреда във вашия хладилник не означава край с неговото ползване. Вашият хладилник може да ви служи десетилетия след като се е повредил и след което е бил поправен и ремонтиран. Всъщност всеки собственик на уред споделя, че някога през живота си се е налагало да ползва услугите на хладилен техник, но това не се е отразило на продължителността на живота на хладилната техника.
Няма коментари:
Публикуване на коментар